Jūras ceļi biznesā

It's only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais novietojums ļauj pilnībā izmantot jūras kravu iespējas.  Īpaši aktuāli tas var kļūt, joprojām esot  aktuālam mērķim palielināt vietējā biznesa sadarbību ar Ķīnu. Latvijā jau šobrīd pieejami neskaitāmi maršruti jūras transportam uz Āziju, Eiropu, Krieviju un NVS valstīm. Parasti jūras kravu pārvadātājs piedāvā papildus pakalpojumus, organizējot gan kravas uzglabāšanu, gan dokumentu noformēšanu, gan pārkraušanu nepieciešamības gadījumā.

Starptautiskie kravu pārvadājumi - Jūras konteineru kravu pārvadājumi

Daži uzņēmēji  var domāt, ka jūras kravu pārvadājumi ir pārāk vērienīgi, lai tos izmantotu kā labu alternatīvu sauszemes ceļiem. Taču viens konteiners nav tik liela mērvienība, lai neizskatītu jūras kravu kā iespēju! Jūras pārvadājumus izmanto pat privātpersonas, pārceļoties ar visu iedzīvi Eiropas vai starpkontinentu ietvaros. Pa ūdens ceļu joprojām tiek pārvadāts arī pasts, pasažieri un militārā tehnika.

Vienīgie šķietamie jūras kravu apgrūtinājumi var rasties, kārtojot muitas formalitātes. Kravas atmuitošanai nepieciešams zinošs cilvēks un salīdzinoši daudz laika. Tāpēc visērtākais risinājums būs muitas procedūru uzticēšana kravas pārvadātājam. Visi nepieciešamie dokumenti tiks noformēti profesionāli, jo jūras loģistikas jomā strādājošajiem tā ir rutīnas procedūra. Jāuzsver, ka jūras kravu pārvadājumi sevī var ietvert dažādu pakalpojumu kopumu, piedāvājot klientiem papildus nogādāt kravu ne tikai no ostas līdz ostai, bet arī no adreses līdz adresei.
Ērtās un saprotamās sistēmas dēļ daudziem uzņēmējiem noderētu  tiešie salikto kravu pārvadājumi. Ar to saprot kravas nogādāšanu no ārzemju ostas līdz jūras kravu pārvadātāja noliktavai Latvijā – vai otrādi! Jūras kravu pārvadājumos iespējamas visdažādākās variācijas atkarībā no pieejamajiem resursiem. Kā jūras kravu pārvadājumu papildus pakalpojums var tikt piedāvāti, piemēram, noliktavas pakalpojumi ostā vai tās tiešā tuvumā.

Tāpat viegli var atspēkot mītu, ka kravu transportēšana pa ūdens ceļu ir ļoti ilga. Salīdzinājumā ar sauszemes transportu, kas ļoti atkarīgs no blakus faktoriem, jūras pārvadātāju norādītais piegādes laiks parasti sakrīt ar reālo piegādes laiku. Tāpat ūdenstransports salīdzinoši retāk iekļūst avārijās, un Eiropas reģionā praktiski nav pakļauts aplaupīšanas riskam.

Ūdenstransports ir lieliska izvēle arī ātri bojājošo preču pārvadājumiem, jo iespējams izvēlēties speciālus konteinerus – ledusskapjus ar iebūvētu dzesēšanas sistēmu. Tā ir laba ziņa griezto ziedu, augļu un gaļas produktu biznesā iesaistītajiem, kuri vēl neizmanto jūras ceļus savā loģistikas plānošanā. Jūras kravu pārvadājumi ir populāri arī sadzīves preču un elektrotehnikas tirgotāju vidū, tāpat tos izmanto dzērienu importētāji un eksportētāji.
Nepārspīlējot var teikt, ka ar jūras pārvadājumiem iespējams nogādāt kravu uz jebkuru, pat viseksotiskāko valsti pasaulē. Labs jūras kravu pārvadātājs spēs nodrošināt viszemāko pārkraušanas skaitu citās ostās, tā palīdzot produktiem saglabāties ilgāk svaigiem.

Gluži tāpat kā sauszemes pārvadājumus, arī jūras kravas iespējams pieteikt pa internetu, apdrošināt, kā arī izsekot to kustībai.

It's only fair to share...Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0